Jedan način da iskoristite svoju prisutnost na društvenim medijima je stvaranje ubedljivog sadržaja koji se sviđa vašoj ciljnoj publici. To može uključivati bilo šta, od fotografija ili video snimaka proizvoda koji prikazuju kako se proizvodi prave ili koriste; informativnih blog postova o temama koje su vezane za ono što nudite; angažujućih anketa ili istraživanja; kao i kreativnih vizuelnih elemenata poput infografika ili ilustracija – svi su prilagođeni za svaku platformu na kojoj će biti deljeni. Takođe, ne zaboravite na korišćenje sadržaja koje korisnici sami generišu, poput recenzija na Yelp! ili Google My Business, jer ovi tipovi postova često imaju veće stope angažovanja od drugih oblika marketinških poruka zbog njihove percepirane autentičnosti kod potencijalnih kupaca koji im više veruju od tradicionalnih oglasa.
Još jedan odličan način za male preduzetnike da iskoriste društvene mreže je kroz plaćene reklamne kampanje na platformama, koje korisnicima omogućavaju da postave ciljane kampanje zasnovane na kriterijumima poput lokacije, demografije, starosnog doba, interesovanja itd. Ovi alati takođe daju korisnicima pristup analitici u realnom vremenu, tako da mogu pratiti koliko su efikasne njihove reklame, što im omogućava da ih prilagođavaju ako je potrebno. Konačno, korišćenje istraživanja hashtagova omogućava vam da pronađete relevantne hashtagove vezane za temu, a zatim ih uključite u postove kako biste dobili poruku vidljivijom široj publici. Sve u svemu, ključ uspeha online prisutnosti je doslednost. Kvalitet uvek pobeđuje kvantitet.
Evo nekih saveta kako možete iskoristiti društvene mreže da poboljšate svoj biznis:
1. Identifikujte svoju ciljnu publiku – Prvi korak je razumevanje koja je vaša ciljna publika i koju vrstu sadržaja će najbolje odgovarati njima. Sprovođenje istraživanja tržišta ili anketa mogu vam pomoći da dobijete bolju ideju o vrstama postova koji će najefikasnije angažovati vašu publiku.
2. Kreirajte privlačan sadržaj – Kada razumete koja je vaša ciljna publika, kreirajte sadržaj koji će im se svideti, poput videa, blogova ili infografika, koji su sjajan način da zadržite ljude angažovane sa vašim brendom tokom vremena, a istovremeno ih usmerite prema drugim područjima, poput veb stranica ili stranica za sletanje koje mogu direktno dovesti do konverzija prodaje kasnije.
3. Koristite plaćeno oglašavanje – Korišćenje plaćenih kampanja oglašavanja na različitim platformama pomaže u osiguranju maksimalne vidljivosti za bilo koju poruku/sadržaj koji želite da bude vidljiv potencijalnim kupcima i prospectima. Ovo može uključivati poboljšanje popularnih postova iz organskih kanala (Facebook) kao i korišćenje Google Adwords i drugih sličnih usluga kada je to potrebno.
4. Praćenje rezultata – Na kraju, praćenje rezultata svake kampanje omogućava nam da izmerimo ROI (povraćaj investicije), promenimo pristup ako je potrebno i na kraju maksimiziramo uspeh fokusiranjem resursa na one puteve koji donose pozitivne rezultate. Alati poput Hootsuite Insights pružaju vredne podatke o metrikama poput stopa angažovanja po postu, generisanim impresijama itd. koje bi trebale informisati buduće odluke u budućnosti.
Sa ovim nekoliko jednostavnih saveta, nadamo se da smo pružili dovoljno informacija, tako da je sada samo na vama! Srećno i srećno objavljivanje.