Internet profesionalac i digitalni strateg od 1998. godine. Od 2004. godine savetnik je za unapređenje efekata digitalnog poslovanja i bloger na adresi www.draganvaragic.com. Od 2021. g. sertifikovani je konsultant za digitalnu transformaciju. Oblasti u fokusu njegovog profesionalnog delovanja u poslednjih pet godina su: konsalting, edukacija i zajednički rad na digitalnoj strategiji poslovanja, prodaje i marketinga (promocija, brending i komunikacija). Njegove reference pokrivaju više od 300 velikih i malih kompanija, uključujući Coca-Colu, IFC, Svetsku banku, Erste banku, EXIT, Comtrade, Phi Academy itd.
Autor je pet knjiga: dve knjige o digitalnom marketingu, „Blog osnove“ – besplatna knjiga i dve knjige o poslovima i obrazovanju. Osnovna tema knjige „Digitalni Pre-Marketing“ iz 2018. g. je digitalna transformacija u marketingu. Drži veliki broj predavanja iz različitih oblasti digitalnog poslovanja, a suosnivač je Internet Akademije (LinkGroup) u Beogradu. Često je prisutan u medijima na teme u vezi sa internetom i digitalnim poslovanjem.
Predavanje: “Napredni digitalni marketing za početnike”
Kako razumevanje kompletne oblasti digitalnog marketinga omogućuje da jednostavno i lako dođete do odgovora na pitanja „Čemu sve služi digitalni marketing?“ i „Kako da to najbolje iskoristim u svom poslovanju?“.