Marko Spalević je profesionalnu karijeru u svetu medija započeo 2012. godine kao deo tima Naxi radija. Nakon poslova novinara, reportera i voditelja, poverena mu je uloga PR menadžera ove medijske kuće čiji portfolio danas obuhvata: najslušaniju beogradsku radio stanicu Naxi radio, nacionalnu mrežu radio stanica Naxi Nacional, Naxi digital, Naxi portal, kao i radio stanice Radio 3, Top FM i Nostalgija. Kao deo tima naše vodeće medijske kompanije svakodnevno je u prilici da prati i primenjuje aktuelne svetske radijske trendove. Pored toga, na čelu je tima za komunikacije značajnih kulturnih manifestacija kao što su „Belgrade River Fest“, „Banja Luka Fest“, prvi praznični festival kod nas „Zimska bajka“… Istaknuto je ime među stručnjacima za komunikacije koji se bave ličnim PR-om, pa tako već godinama uspešno zastupa našu najveću mladu pop zvezdu Saru Jo. Autor je podcast-a „Moja priča“ koji je predstavljen na nekoliko komunikacijskih događaja, a pamti se live izdanje podcast-a na „Play media day“ konferenciji juna 2021. godine u Banja Luci.
Predavanje: Šta je dobar sadržaj koji pravi rezultate
Dobar content plan je preduslov za uspeh na društvenih mrežama. Pre nego što postavimo plan moramo da vidimo koji su to sadržaji koji “rade” za nas.
Kako osmisliti sadržaj, kako ga napraviti, koji su tehnički preduslovi za to, šta je “must”, a šta “ne, nikako”…